Stihl MS 180 benzines motorfűrész (láncfűrész)
A termék az alábbi kategóriákban található:
Stihl benzines motorfűrészek kertápoláshozLeírás
- A nagy teljesítményű és könnyű STIHL MS 180 benzinmotoros láncfűrész tökéletes választás tűzifa daraboláshoz.
- 4,1 kg tömegének köszönhetően jól manőverezhető.
- Vastagabb ágak vágására is alkalmas.
- A STIHL MS 180 modell takarékos STIHL 2-MIX motorral rendelkezik.
- Az antivibrációs rendszer a fogantyúknál fellépő, a robbanómotor és a mozgó alkatrészek által keltett rezgéseket jelentős mértékben csökkenti, így erőkímélő munkavégzést tesz lehetővé.
- Vezetőlemez hossz: 35 cm (A motorfűrész típusától függően a tényleges vágáshossz a megadott értéknél kisebb lehet.)
Vezetőlemez-hosszúság: 35 cm
Lökettérfogat: 32 cm3
Teljesítmény: 1,4 kW / 1,9 LE
Súly (üzemanyag, vezetőlemez és fűrészlánc nélkül): 4,1 kg
Össztömeg (üzemanyag nélkül, vezetőrúddal és fűrészlánccal): 4,78 kg
Teljesítménysúly: 3 kg/kW
Hangnyomásszint 2): 100 dB(A)
Zajteljesítményszint 2): 112 dB(A)
Rezgésgyorsulás, jobb oldal 3): 7,8 m/s2
Rezgésgyorsulás, bal oldal 3): 6,6 m/s2
Fűrészlánc osztása: 3/8" P
CO2: 859 g/kWh
2) K tényező a 2006/42/EK irányelv szerint = 2,5 dB(A)
3) K tényező a 2006/42/EK irányelv szerint = 2 m/s²
- Stihl antivibrációs rendszer: kényelmesebb munkavégzés. A motoros gépek fogantyúinál keletkező erős rezgések hosszú távon a kézben és a karban jelentkező keringési problémákhoz vezethetnek. Az antivibrációs rendszerrel ellátott motoros gépeknél a fogantyúknál fellépő, a robbanómotor és a mozgó alkatrészek által keltett rezgések jelentős mértékben csökkentettek.
- Kompenzátor: kevesebb karbantartás. A kompenzátor, a karburátor szabályzóegysége, gondoskodik arról, hogy a légszűrő növekvő elszennyeződése esetén is a motorteljesítmény, a füstgázminőség és az üzemanyag-felhasználás hosszú időn keresztül közel azonos marad. A szűrő tisztítása csak akkor szükséges, ha a teljesítmény érezhetően visszaesik. Ezáltal lehetővé válik a karbantartás nélküli, hosszabb használat is.
- Stihl négycsatornás technológia: nagy teljesítmény, kisebb fogyasztás. A gyújtás előtt az üzemanyag-levegő keverék négy csatornában keveredik össze. Az üzemanyag ezáltal optimálisan ég el, és jelentősen megnő a motor hatékonysága. Az eredmény: kisebb fogyasztás, magas forgatónyomaték, nagy fordulatszám-tartomány.