A munkalapokon minden fontos információ könnyedén és gyorsan rögzíthető, akár QR kódok is alkalmazhatók a fotók, rajzok, jótállási jegyek, jegyzőkönyvek, egyéb dokumentumok, képek közvetlen munkalapra csatolásához. Modern „szekciós” megoldás került alkalmazásra a munkalap átláthatósága, egyszerű kezelhetősége érdekében. A böngésző alapú működésnek köszönhetően korlátlan számú számítógépen futtatható párhuzamosan, földrajzi kötöttségek nélkül.
Hat féle munkalap típus érhető el:
a.) Szerviz (fizetős javítás) - a szervizelés minden munkafázisa rögzíthető: átvételi lap, árajánlat készítés, alkatrészek felvitele (akár vonalkód olvasóval is), munkadíj rögzítése, szükség esetén előleg bekérése díjbekérővel (előlegszámlával), a különböző bizonylatok két kattintással történő kiállítása: szállítólevél, díjbekérő, nyugtamelléklet, hagyományos számla vagy e-számla, visszaadási bizonylat. A lezárt munkalapok szükség esetén 15 napig újranyithatók.
b.) Projekt munkalap típus: komplexebb, nagyobb kivitelezést igénylő tevékenységek munkalapja, pl.: robotfűnyíró telepítés, öntözőrendszer telepítés, elszívó rendszer telepítés, pneumatikus rendszer telepítés, hegesztési munkahely telepítés, plazmavágó telepítés, stb. A munkaterületről készített fotók QR kód segítségével a telefonról közvetlenül a munkalapra menthetők! Tervrajzok, egyéb dokumentációk is könnyedén a munkalaphoz csatolhatók. Minden beépített gép és alkatrész, minden felhasznált tartozék, elhasznált segédanyag azonnal a munkalapra felvihető (akár vonalkód olvasóval is). A munkadíj, az elvégzett munkaórák is egyszerűen rögzíthetők, így folyamatosan látható a munkalapon hogy hol tart és milyen összeget ért el a projekt kivitelezése. A munkalapról néhány kattintással lehet szállítólevelet kiállítani, előleget bekérni, számlázni, stb.
c.) Garanciális szerviz ügyintézés - folyamat menedzselés: a termékről fotók készíthetők, a jótállási jegy és egyéb dokumentációk a munkalapra elmenthetők, az állapot változások rögzíthetők, figyelmeztető jelzések állíthatók be a határidők biztonságos betartása érdekében.
d.) Karbantartás: rendszeres karbantartás esetén a programból könnyedén visszanézhető a gép előélete, jelölések alkalmazhatók a munkalapokon, melyek segítségével a speciális esetek könnyedén visszakereshetők, listáztathatók. Ilyenek lehetnek, pl. egy flottaszerződés keretei között történő rendszeres karbantartás, vagy téli tárolásra - általános karbantartásra átvett gépek, stb.
e.) Felülvizsgálat: ha csak felülvizsgálatra van szükség, akkor külön munkalap típuson, a felülvizsgálat szolgáltatáshoz megfelelő egyedi szövegezéssel lehet „átvételi lapot” készíteni, és a felülvizsgálat menetét, lépéseit rögzíteni. A visszaadási bizonylaton könnyedén rögzíthetők a felülvizsgálat megállapításai.
f.) Megrendelés munkalap típus: Mindenféle megrendelés esetén alkalmazható, így eldobhatja a jegyzetfüzetet! Egyszerűen rögzíthet telefonon keresztül bejövő megrendelést, e-mailben leadott megrendelést, személyesen az üzletben vagy üzletkötő által szóban felvett megrendelést, de természetesen a webáruházban, rendelőprogramon keresztül leadott megrendelések is egy kattintással rögzíthetők a megrendelés munkalapon. A tételekhez külön-külön belső megjegyzések vihetők fel, így minden fontos információ könnyedén rögzíthető a tételek szintjén is. A Megrendelés munkalap néhány olyan funkcióval rendelkezik, melyek más munkalap típusoknál nem érhetők el, ezek a következők:
- Megrendelés menedzsment funkciók: Nyomon követhető, hogy a megrendelés tételei közül mi van raktáron, mi van részben raktáron, és mi nincs raktáron. Ha a raktáron nem található tételek megrendelésre kerülnek, majd beérkeznek, akkor könnyedén 1 kattintással hozzá rendelhetők a munkalapon szereplő tételhez. Az eredetileg megrendelt tételek az ügyfél kérésére bármikor utólagosan is módosíthatók, amíg a megrendelés átadásának folyamata zajlik. A tételekkel kapcsolatos mozgások naplózva vannak. Az esetlegesen díjbekérő segítségével átvett előleg a kiállított rész számlákon egyszerűen beszámítható. Az előleg beszámításával kapcsolatos információk is naplózva vannak.
- rész számlázás, rész szállítólevél, rész nyugtamelléklet: ha a megrendelt tételek átadása, leszállítása több lépcsőben történik, akkor lehetőség van rész számlák, rész szállítólevelek, rész nyugtamellékletek kiállítására. Ha rész szállítólevelek segítségével történik meg az áru átadása, akkor a folyamat végén a számla kiállítása két kattintással elvégezhető.
- a megrendelt tételekhez külön-külön fotók, fájlok menthetők: Lehetővé teszi olyan termékek, tételek rögzítését, melyekhez valamilyen szolgáltatás kapcsolódik, ilyenek lehetnek pl.: gravírozás, logózás, hímzés, szitanyomás, gépek felszerelvényezése, stb. Mivel bármilyen fotó, tervrajz, logó, nyomdai anyag, műszaki dokumentáció, stb. menthető a tételekhez (tételenként külön-külön több fájl is menthető) ezért komplex ipari beszállítások esetén is optimálisan használható. Óriási segítség munkaruhák, védőfelszerelések logózása, hímzése, szitanyomása esetén, mert a kabátokhoz, nadrágokhoz, pólókhoz, védőfelszerelésekhez akár más-más formátumú logó is rögzíthető. A szolgáltatási díjak is egyszerűen felvihetők.