- Szállítólevél
- Díjbekérő
- Árajánlat írás, árajánlat kérések kezelése
- Nyugtamelléklet
- Munkalapok: Szerviz (fizetős javítás), Garanciális ügyintézés, Projekt, Karbantartás, Felülvizsgálat, Megrendelés (megrendelés menedzsment)
- Készpénz bevételi bizonylat
- Készpénz kiadási bizonylat
- Vonalkódolvasó használat, vonalkód hozzárendelés és generálás
- Vonalkód nyomtatás
- Ügyféltörzs kezelés (új ügyfelek felvitelekor a Cégjelző rendszere biztosítja a cégadatok és az adószám betöltését). Ügyféladatok átfogó nyilvántartását teszi lehetővé. A kapcsolattartók, e-mailcímek, telefonszámok és egyéb fontos információk könnyedén rögzíthetők. Az egyes ügyfelekhez üzletkötő is beállítható, így megbízható jutalékszámítási lehetőséget biztosít a program.
- Azonnali e-mail küldő rendszer, a bizonylatok gyors és egyszerű kézbesítése érdekében. Bizonylat küldés két kattintással.
- Igény esetén professzionális raktárkészlet kezelést biztosít a program, fő raktárak és szükség szerint kiegészítő raktárak, bizományosi raktárak, elkülönített raktárak, stb. alkalmazásával.
- A webáruházban, rendelőprogramban található kategorizált termékek a cikktörzs részét képezik, tehát azonnal használhatók bizonylatkészítésre, illetve raktárkészlet is rögzíthető hozzájuk.
- A kategória nélküli termékek néhány kattintással átalakíthatók kategorizált termékké, melyek közzététel esetén azonnal megrendelhetővé is válnak a webáruházban, rendelőprogramban.
Számlázás
Nem tartozik tehát az alaphelyzetben beállított funkciók közé a számlázás. A hagyományos számlák és e-számlák kiállításához szükséges, hogy a kereskedőnek Billingo vagy Szamlazz.hu előfizetése is legyen, amely API kapcsolatot is tud biztosítani. (Igény esetén segítünk a Billingo vagy Szamlazz.hu fiók létrehozásában.) Külön havi szolgáltatási díj fizetendő tehát az internetes számlázást (API -t) biztosító külső cég részére! A bizonylatkészítő modul akár több „bizonylat kiállítási hely”, több bolt, iroda, telephely esetén is alkalmazható, tehát akár egy üzlethálózat kiszolgálására is használható.
A szállítólevelek kiszámlázásakor lehetőség van több szállítólevél egy időpontban történő kiszámlázására!
Díjbekérőkből két kattintással lehet számlát vagy előlegszámlát készíteni.
A számlák raktárkészletet foglalnak, tehát már a számlák írása közben is látható a rendszerben a tételek befoglalása (ha be van kapcsolva a
raktárkészlet kezelés).
Felhasználói jogosultságok, több üzlet kezelése
A Weblap adminisztrációba és a Bizonylatkészítőbe történő belépéshez lehetőség van munkatársanként külön-külön név szerinti felhasználók létrehozására, és különböző szintű felhasználók beállításával hierarchia kialakítása, mint pl. Menedzser, Középvezető, Értékesítő, Bizonylatkészítő, Kezelő, stb.. Több üzlet esetén pontosan beállítható, hogy melyik munkatárs melyik üzletet, üzleteket érheti el a Bizonylatkészítőben.
A „bizonylat kiállítási hely” egy konkrét címet jelöl, ami a bizonylatok fejlécébe kerül az „Eladó”-hoz. Ennek a címnek székhelyként, vagy telephelyként be kell lenni jelentve a NAV-hoz. A „bizonylat kiállítási hely” tehát általában a megbízó székhelyét vagy központi üzletének címét jelenti, vagy egyéb további bolt, iroda címét. Ha a megbízónak több boltja van, akkor mindegyiket külön „bizonylat kiállítási helyként” kell kezelni. A rendszer akár 20 üzletet és telephelyet is képes kezelni.
A bizonylatkészítő modul alap funkciói díjmentesen biztosítva vannak a Power-Globex weblap esetében 3 db bizonylat kiállítási helyig, tehát pl. 3 db üzletig. Minden további „bizonylat kiállítási hely” igénylése havi nettó 1 000 Ft / bizonylat kiállítási hely.
E-mail cím kezelés, e-mail küldő rendszer
Az ügyféltörzsben korlátlan számú e-mailcím vihető fel egy ügyfélhez és ezek a címek könnyedén beállíthatók hírlevél küldéshez is. A nagyobb cégek esetében javasoljuk, hogy a fontosabb személyek nevei, e-mail címei a „Kapcsolattartók” közé legyen felrögzítve, mert ebben az estben egy kattintással az e-mail címeik hozzáadhatók a hírlevél küldő program e-mail címtárához, és így pl. egy árajánlat írása esetén a felvitt kapcsolattartók egy kattintással kiválaszthatók lesznek az árajánlat címzettjének.
Az ügyféltörzsben található e-mailcímek közvetlenül használhatók a bizonylatok küldéséhez, mert a program e-mail küldő rendszere felkínálja az ügyféltörzsben rögzített e-mail címeket. Az e-mail küldéssel kapcsolatos mozzanatok is naplózva vannak, így jól nyomon követhetők a bizonylatok készítésével és kiküldésével kapcsolatos események.
Ha szeretne többet megtudni ezekről a funkciókról, kérje az ingyenes és kötelezettségmentes távbemutató szolgáltatásunkat a +36 20 5844 693 telefonszámon, vagy az info@powerexpert.hu e-mail címen.
További funkciók, szolgáltatások, információk: