Kereső
Kiemelt termékcsoportok
iparosaruhaz.hu
Termék kategóriák
Megrendelés munkalap - megrendelés menedzsment
 
A megrendelés munkalap mindenféle megrendelés esetén alkalmazható, így eldobhatja a jegyzetfüzetet! Egyszerűen rögzíthet telefonon keresztül bejövő megrendelést, e-mailben leadott megrendelést, személyesen az üzletben vagy üzletkötő által szóban felvett megrendelést, de természetesen a webáruházban, rendelőprogramon keresztül leadott megrendelések is egy kattintással rögzíthetők a megrendelés munkalapon. A webes megrendelések esetén automatikusan szinkronizálódnak a beállított állapot változások a "webes megrendelés modul" és a "megrendelés munkalap" között. Ha a megrendelés munkalapon megváltoztatásra kerül a megrendelt tételek bármelyik paramétere, vagy új tétel kerül rögzítésre, akkor a változás megjelenik a webes megrendelés modulban is és meg fog jelenni a vásárlónak küldött - állapot vátozásról szóló - értesítésekben is.
A tételekhez külön-külön belső megjegyzések vihetők fel, így minden fontos információ könnyedén rögzíthető a tételek szintjén is. A fotók a fényképezés után a telefonról egyszerűen és azonnal a munkalapra menthetők QR kódok alaklmazásával. A Megrendelés munkalap néhány olyan funkcióval rendelkezik, melyek más munkalap típusoknál nem érhetők el, ezek a következők:
 
- Megrendelés menedzsment funkciók: Nyomon követhető, hogy a megrendelés tételei közül mi van raktáron, mi van részben raktáron, és mi nincs raktáron. Ha a raktáron nem található tételek megrendelésre kerülnek, majd beérkeznek, akkor könnyedén 1 kattintással hozzá rendelhetők a munkalapon szereplő tételhez. Az eredetileg megrendelt tételek az ügyfél kérésére bármikor utólagosan is módosíthatók, amíg a megrendelés átadásának folyamata zajlik. A tételekkel kapcsolatos mozgások naplózva vannak. Az esetlegesen díjbekérő segítségével átvett előleg a kiállított rész számlákon egyszerűen beszámítható. Az előleg beszámításával kapcsolatos információk is naplózva vannak.
 
- rész számlázás, rész szállítólevél, rész nyugtamelléklet: ha a megrendelt tételek átadása, leszállítása több lépcsőben történik, akkor lehetőség van rész számlák, rész szállítólevelek, rész nyugtamellékletek kiállítására. Ha rész szállítólevelek segítségével történik meg az áru átadása, akkor a folyamat végén a számla kiállítása két kattintással elvégezhető.
 
- a megrendelt tételekhez külön-külön fotók, fájlok menthetők: Lehetővé teszi olyan termékek, tételek rögzítését, melyekhez valamilyen szolgáltatás kapcsolódik, ilyenek lehetnek pl.: gravírozás, logózás, hímzés, szitanyomás, gépek felszerelvényezése, stb. Mivel bármilyen fotó, tervrajz, logó, nyomdai anyag, műszaki dokumentáció, stb. menthető a tételekhez (tételenként külön-külön több fájl is menthető) ezért komplex ipari beszállítások esetén is optimálisan használható. Óriási segítség munkaruhák, védőfelszerelések logózása, hímzése, szitanyomása esetén, mert a kabátokhoz, nadrágokhoz, pólókhoz, védőfelszerelésekhez akár más-más formátumú logó is rögzíthető. A szolgáltatási díjak is egyszerűen felvihetők.
 
 
Ha szeretne többet megtudni ezekről a funkciókról, kérje az ingyenes és kötelezettségmentes távbemutató szolgáltatásunkat a +36 20 5844 693 telefonszámon, vagy az info@powerexpert.hu e-mail címen.
 
 
További funkciók, szolgáltatások, információk:
 
Kosár
A kosár üres
Felhasználó

Regisztráció

Barion fizetési rendszer
SimplePay online fizetés
Használt gépek
Valuta
EURO Árfolyam
HUF valuta HUF 409.6 Ft
Cetelem Online Áruhitel
hazcenter.hu
Metabo termékek
Termékajánló
Garancia regisztráció
Makita Gépregisztráció
HiKOKI Gépregisztráció
AEG Gépregisztráció
Milwaukee Gépregisztráció
Ryobi Gépregisztráció
FLEX Gépregisztráció
DeWALT Gépregisztráció
Metabo Gépregisztráció
BOSCH Gépregisztráció
EXTOL Gépregisztráció
FESTOOL Gépregisztráció
GYS Gépregisztráció
Mastroweld Gépregisztráció
FEIN Gépregisztráció
Stihl termékek